Nieuwsbericht

Algemeen

Vrijwilliger worden bij HC Naarden?

Nieuws afbeelding 10-4-2019
VACATURES bij HC Naarden

Zonder managers geen team, zonder ouders geen positieve support langs de zijlijn, zonder hulp geen koffie aan de bar, zonder jeugd geen trainers, zonder jullie kunnen we het niet! Maar ook voor de vele commissies hebben wij ouders nodig. Op dit moment zoeken wij vrijwilligers voor onderstaande vacatures. Heb je interesse in een vrijwilligers functie maar zijn onderstaande vacatures niet echt wat je zoekt? Kijk dan op onze site onder de club > vrijwilligerstaken of meld je aan via [email protected]

Halcommissie
Wij zoeken mensen ter uitbreiding van de halcommissie (de 'hardware' waarin we zaalhockeyen).
Stel dat je in Delft hebt gestudeerd - maar iemand met bouwkundige ervaring of inzicht is ook welkom - en je hebt per week een aantal uren tijd over, dan kunnen wij jouw expertise goed gebruiken! Hij/zij gaat een structurele bijdrage leveren aan het "project Blaashal". Dat betekent tot de zomer 2019 eens per 2/3 weken vergaderen. De piek qua besteding van deze bijzonder leuke vrijwilligers functie is in de wintermaanden.
Onze halcommissie is een geolied team, dat nu uitbreiding nodig heeft doordat we de mogelijkheden van een zaalhockey blaashal aan het onderzoeken zijn en hopelijk daarvan de uitvoering kunnen realiseren in november 2019. Heb je zin om je nuttig te maken binnen onze hockeyclub in een enthousiaste en kundige commissie? Mail dan een korte reactie met je interesse naar [email protected]

Ledenadministratie
Het bijhouden en verwerken van mutaties van alle leden (jeugd, senioren/veteranen en trimhockey leden). Inschrijvingsperiode in april coördineren. Contacten met bestuur, TC, vrijwilligerscoördinator en de diverse commissies binnen HC Naarden. Vragen van leden en potentiële leden (mail en telefonisch) beantwoorden. Tijdsbesteding: meerdere uren per week gehele jaar door, afwisselend met collega vrijwilliger van de ledenadministratie. Extra tijdsbelasting vanaf half maart t/m juni en de maand september. Bij interesse of voor meer informatie kun je terecht bij [email protected]

Hoofdredacteur Ledenwijzer (jaarboek)
Wil jij eindverantwoordelijk zijn voor het mooiste jaarboek van het Gooi?
Als hoofdredacteur zorg je naast de content ook voor de aansturing van de redactieleden, vormgever en fotografen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de hele teamfotografie, waaronder het maken van een planning wanneer elk team gefotografeerd wordt, het regelen van een fotograaf op de ingeplande dagen, de communicatie hierover naar het bestuur, verenigingsmanager, categoriemanagers etc.
Voor de zomervakantie bepaal je in overleg met het bestuur het thema en bedenk je samen met de redactie de onderwerpen. Na de zomer vakantie gaan de redacteuren aan de slag met de interviews en wordt alle content door de hoofdredacteur verzameld. De deadline voor het aanleveren van alle foto's en teksten is eind september. De vormgeving gebeurt in oktober. De jaarboeken worden in de herfstvakantie gedrukt. De periode dat je beschikbaar bent is augustus, september en oktober.
Interesse? Stuur dan een mail naar [email protected]

Communicatie commissie
Ter vervanging van een aantal leden zijn wij op zoek zijn naar nieuwe enthousiastelingen, waaronder bij voorkeur ook een aantal jeugdleden:
- nieuwsbriefredacteur(en): die maandelijks een nieuwsbrief verzorgt en uitstuurt.
- allround communicatietype: die op diverse terreinen kan meedraaien en coördineren (de ene keer met het redigeren van teksten, de andere keer met het coördineren van de input voor de maandelijkse nieuwsbrief, de volgende keer met communicatie-ondersteuning voor een toernooi e.d.)
Interesse of voor meer informatie? [email protected]

ICT & Video commissie
Een nieuwe commissie en specifiek voor vrijwilligers met de volgende interesse en kunde (ook oudere jeugdleden!)
ICT: infra clubhuis, kassa, pin, tv, monitors met besturing, beamer, netwerk en internet, WiFi, scorebord, cashless card, etc.
Video bij wedstrijden: filmen bij wedstrijden en daarna verwerken op laptop, ondersteunen bij gebruik van de analyse software.
Videorapportages voor communicatie: videorapportages maken, video interviews en monteren daarvan.
LISA beheer (het ledenadministratie systeem van HC Naarden)

Je hoeft zeker geen nerd of expert te zijn voor LISA, video-analyse of computernetwerken, maar voel je aangetrokken tot bovengenoemde aandachtsgebieden en wil je jouw steentje bijdragen aan al dit gebeuren achter de schermen, meld je dan aan bij [email protected] (Carolijn, Frits, Geert en Rudi) of informeer bij het bestuur (Carolien en Oscar; [email protected])

[email protected]
Een aantal keer per jaar bieden we onze jeugdteams de mogelijkheid te komen eten op de club. Dit vindt plaats op de vrijdagavond en vaak komen ouders mee van de teams om te borrelen. Je vindt het leuk om borrelhappen voor ouders van teams te verzorgen, het clubhuis gezellig te maken tijdens een deze vrijdagavond  en bv ook het indekken van tafels en ervoor zorgen dat alle kinderen het naar hun zin hebben. Omdat deze [email protected] avonden inmiddels heel populair zijn koken we niet meer zelf maar we besteden dat uit. Wel zo handig!
Het schenken van drankjes en tot slot het afruimen van de tafels en het weer strak trekken van de keuken en het clubhuis hoort ook bij de werkzaamheden van deze gezellige commissie. Zeker als je dit organiseert met paar vriendinnen of vrienden!  En: zonder deze commissie geen [email protected] meer.... 

Categoriemanagers Breedte
De Technische Commissie Junioren begeleidt samen met de Technische Staf nauwgezet de ontwikkelingen van alle jeugdteams Breedtehockey. Hoe gaat het met de teams op hockeytechnisch vlak? Loopt het goed tijdens de trainingen en wedstrijden? En vooral belangrijk: hebben de teams lol in het spelen van het spelletje. De categoriemanager Breedte vormt de cruciale schakel tussen de teams, spelers, trainer/coaches, managers en ouders naar de Technische Staf en het bestuur. De categoriemanager is dus eigenlijk het hart van de club. 
Wij zijn op zoek naar betrokken ouders (man/vrouw) met hockeyervaring die de verantwoordelijkheid over een breedte categorie op zich willen nemen. Omdat overdracht hier essentieel is, willen nu met jou in contact komen zodat we wanneer er behoefte is, wij een aantal reeds bekende personen kunnen benaderen.

De Technische commissie bestaat uit 10 personen (8 categoriemanagers, verenigingssecretaris, voorzitter Technische Commissie Junioren) en vergadert ongeveer 1 keer per 6 weken.

Kernwoorden die horen bij een categoriemanager: verbindend, onafhankelijk, ervaring met hockey, oplossingsgericht, luisterend oor, betrouwbaar en discreet.

Graag komen we met jou in gesprek! 

Namens de Technische Commissie
Suzanne Stuurman, Bestuurslid TC Junioren & Jongste Jeugd
Theo Korver, Voorzitter TC Junioren Breedte

 
 

HC Naarden - Sportpark 'Naarden'
Amersfoortsestraatweg 14
1411 HC Naarden
Tel: 035 - 695 1001
[email protected]