Nieuwsbericht

Algemeen

What to do met keepersspullen?

Nieuws afbeelding 14-6-2022

Beste vaste keepers, beste managers van teams met een wisselkeeper, beste ouders van een vaste keeper, beste managers van jongste jeugd teams:

Dit jaar volgen we de volgende procedure voor de keeperstassen. Lees jouw deel HEEL GOED! 

Voor iedereen geldt: maak de tas en spullen schoon en was het keepersshirt (er zal een nieuw shirt en broek komen in het nieuwe seizoen, daarover meer als alles klaar is). 

Voor degenen (teams met wisselkeepers, vaste keepers die stoppen) die moeten inleveren: als je een niet schone tas inlevert kunnen we en zullen we een deel van de borg inhouden. 

De borg wordt terugbetaald door de penningmeester, niet door de keeperscommissie. Een week na inlevering van je tas heeft het dus geen zin ons te mailen of bellen. Wij dragen lijsten met bankrekeningnummer-gegevens, namen, teams en mobiel telefoonnummers over aan de penningmeester die dan ervoor zorgt dat borg wordt teruggestort!

 

  1. Managers van de E8 en E6 teams kunnen en dienen hun tassen in te leveren op de volgende data:
    • Woensdag 29 juni,19.30 - 21.00uur
    • Donderdag 30 juni,19.30 - 21.00uur
    • Je loopt naar KK 5, zet je tas neer en vult het formulier in met diverse gegevens. Als er iets ontbreekt of kapot is, vul het in op het formulier! We checken de tas snel op inhoud.
  2. Vaste keepers in de jeugd en senioren die blijven keepen in het seizoen 2022-2023: voor jullie is het heel gemakkelijk, tas hoef je NIET in te leveren.
    • Controleer zelf je tas, en stuur ons een e-mail ([email protected]) met eventuele wensen of gebreken! Een whatsapp naar 06-57934011 is ook goed. 
    • Alles OK? Dan hoef je niet te mailen of appen. 
    • Wij zorgen voor verhuizing naar de juiste nieuwe locker voor start van het nieuwe seizoen en eventuele aanvulling van materiaal. 
    • Je borg blijft gewoon staan en wordt niet terugbetaald want je houdt gewoon je tas. 
    • Je tas mag je in je locker zetten maar ook thuis laten staan! Dan verhuizen we alleen het slot. 
    • Als je je tas niet in de locker zet: knip wel het team label los van je tas en leg het label los in de locker als je team naam verandert. Bijvoorbeeld als je van de JC2 naar JC1 gaat. Of van de MB3 naar de MA2. Niet vergeten: bij controle van je tas, maak de spullen even schoon, was je keepersshirt(s)!
  3. Vaste keepers die gaan stoppen: maak je tas en spullen schoon, was je shirt(s) en zet je tas terug in de locker vóór 28 juni
    • Laat via mail weten dat je stopt met keepen [email protected], wat er kapot is en/of mist in de tas. 
    • Zet verder in de mail: je naam, je team, je mobiele telefoonnummer en heel belangrijk het bankrekeningnummer (volledig IBAN nummer) waar de borg naar toe moet!
  4. Voor teams met wisselkeepers is de borg vaak betaald door de manager. De manager of wie de borg ook heeft betaald zal ervoor moeten zorgen dat
    • de tas schoon en fris in locker staat vóór 28 juni
    • een mail wordt gestuurd naar [email protected]
    • Zet in die mail de volgende gegevens: wat er kapot is en/of mist in de tas. 
    • Zet verder in de mail: je naam, je team, je mobiele telefoonnummer en heel belangrijk het bankrekeningnummer (volledig IBAN nummer) waar de borg naar toe moet!

Als je verder nog vragen hebt, niet zeker weet of je team een vaste of wisselkeeper heeft, twijfelt of materiaal kapot is, niet weet wat er in een tas zou moeten zitten, advies nodig hebt over materiaal, enzovoorts: stuur een whatsapp naar 06-57934011 of stuur een mail naar [email protected]

Met sportieve groet,

De keeperscommissie

 
 

HC Naarden - Sportpark 'Naarden'
Amersfoortsestraatweg 14
1411 HC Naarden
Tel: 035 - 695 1001
[email protected]