Onze commissies

Hockey

  • Arbitragecommissie

    Wij houden ons bezig met de opleiding, de kwaliteitsverbetering en de indeling van clubscheidsrechters en CS+. Wij zijn het aanspreekpunt voor onze clubscheidsrechters en zorgen voor begeleiding van (nieuwe) scheidsrechters. Ook coördineren wij de cursussen voor nieuwe scheidsrechters die aangeboden worden door de KNHB. 


    Commissieleden (Contact)

    Alwiene Sterk  - Algemene coördinatie Arbitrage/ MC en CS (voorzitter)

    Fred van der Werff - Commissielid MC en CS + indeling lijnteams

    Rolf Phielix - Commissielid MC en CS + indeling lijnteams

    Grace Klootwijk-Boumans - Cursus- /examencoördinatie

    Anke Sepsanie - Cursus- /examencoördinatie

    Vacature - Scheidsrechterindeling zaterdag

  • Keeperscommissie

    Wij beheren het keepersmateriaal en zorgen voor het onderhoud daarvan. Ook organiseren we evenementen om jeugdleden te interesseren voor de rol van keeper. Onze commissie bestaat uit mensen die handig zijn met inkoop en administratie, maar ook mensen die het leuk vinden om iets te organiseren. 


    Commissieleden (Contact)

    Coen van Driel

    Ron Bollen (TS - trainingscoördinator)

    Yvo Heiligers

    Meike Wentink

    Aerjen Koeneman

    Bram Stedehouder

    Femke de Jong

    Maurits Brouwer

    Carlijn van der Geugten

    Merijn van Olmen

    Emma de Haan

    Sophie de Beer

    Seb de Wert

    Wouter Muijs

    Renée Campman


  • Sociale veiligheid commissie

    HC Naarden is een club die staat voor plezier, sportiviteit en waardering. Als club willen wij een sfeer bieden waarin iedereen zich thuis voelt, zichzelf kan zijn en ontwikkelen. Waarbij een ieder respect heeft voor elkaar en open durft te communiceren. Wij willen een omgeving bieden waarbinnen sociale veiligheid wordt gewaarborgd én door een ieder zo wordt ervaren. Wij denken met deze werkgroep na over beleid en visie rondom dit thema met deskundigen, vertrouwenscontactpersonen en andere leden. 


    Commissieleden (Contact)

    Kelly de Veer Steenman

    David ten Hove

    Merel Hilhorst

    Elke Willemse Verhoeven

  • Sportiviteit en Respect commissie

    De commissie Sportiviteit & Respect levert een belangrijke bijdrage aan het creëren van een positieve en sportieve sfeer op de club. De focus ligt op het verhogen van bewustwording, bijvoorbeeld door het bedenken én uitvoeren van een aantal events of campagnes in het hockeyseizoen.


    Commissieleden

    Tischa Neve

    Eline Faber

    Toon Kessen



  • Technische commissie (TC)

    Er zijn drie commissies binnen de TC: Jeugd Onderbouw, Jeugd Bovenbouw en Senioren. De TC's Jeugd bestaan uit een voorzitter, categoriemanagers en secretaris. Als categoriemanager ben je aanspreekpunt voor ouders, managers en/of coaches, volg je de ontwikkeling van spelers en initieer je oefenwedstrijden. Verder hebben we contact met de Technische Staf. De TC Senioren is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen bij de Senioren, H30/H45/D30/D45, Hockey7 en Trimhockey. We zijn allemaal veel op de club te vinden!   


    Technische Commissie Bovenbouw (O18/O16/O14/O12)

    Coen van Driel - Voorzitter

    Miranda van de Kwaak - Categoriemanager O18 jongens

    Francien Smits-Meijer - Categoriemanager O18 meisjes

    Bert Hokojoku - Categoriemanager O16 jongens

    Juliette van Enckevort- van Cleef - Categoriemanager O16 meisjes

    Ruud Teeuwen en Kirsten Lingbeek - Categoriemanager O14 meisjes

    Martijn Boerma - Categoriemanager O14 jongens

    Machteld Burema - Categoriemanager O12 jongens

    Ellen Jacobse-de Groot & Edon Kosters  - Categoriemanager O12 meisjes

     - Categoriemanager Keepers

    Aerjen Koeneman - Categoriemanager Keepers

    Wendie Oechies - Secretaris Bovenbouw  

    Claudine Brounts - Trainingscoördinatie Bovenbouw

    Floor van Dam - Trainingscoördinatie Bovenbouw

    Celine Beelaerts van Blokland - Trainingscoördinatie Bovenbouw


    Technische Commissie Onderbouw (O10/O9/O8/ O7 (Benjamins))

    Sophie van den Heuvel - Hopperus Buma - Voorzitter  

    Jeroen de Roever - Categoriemanager O10

    Heiko Meijink - Categoriemanager O10

    Jolanda Burgers-Pas - Categoriemanager O10

    Esther Prakken - Croonen - Categoriemanager O9

    Ho Yen Yean- Categoriemanager O9

    Frederique Hanstede-Moes - Categoriemanager O9

    Pauline Sanders - Hoogeland - Categoriemanager O8

    Betty Veenman - Categoriemanager O8

    Tessa Ramdhani - Veeger  - Categoriemanager O8

    Mariëtte de Beer - O7 (Benjamins) coördinator

    Robbert van der Veen - O7 (Benjamins) coördinator

    Mathijs Breuk - O7 (Benjamins) coördinator

    Lieke Janssen - Secretaris Onderbouw

    Floor Jonkman - Trainingscoördinatie Onderbouw

    Gabrielle Huijser - Trainingscoördinatie Onderbouw


    Technische Commissie Senioren

    Jan Willem Brouwer - Coördinator Hockey7

    Mark Klijnsma - Coördinator Seniorenteams

    Philip Hosman - Coördinator H30+ en H45+

    Lot Mulders-Soeters - Coördinator D30+ en D45+

    Liane de Bie - Coördinator Trimhockey 


    Trimhockey/Hockey7 (contact)

    Liane de Bie - Voorzitter

    Tim van Duren / Patrick Kelder - Coördinatie maandagavond

    Margot Pommerol-Haitink - Coördinatie woensdagochtend dames

    Jan-Maurits Schoonenberg - Financiën


  • Technische staff (TS)

    Technische Staf

    Vincent van de Peppel

    David ten Hove 

    Mark Klijnsma 

    Boudewijn van de Bosch

    Tijmen Rolink

    Tom Stuurman

    Karlien Vellinga

    Wendy Visser 


  • Tuchtcommissie

    De tuchtcommissie is primair verantwoordelijk voor het aanspreken van hockeyleden, trainers en coaches die zich op-of buiten het veld, op het HCN-terrein, of bij een andere vereniging HCN-onwaardig hebben gedragen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het krijgen van rode en (te veel) gele kaarten, ruzies tussen teamleden en misdragingen als pesten, stelen en intimideren. Bij het uitvoeren van onze taak baseert de commissie zich op het Tuchtreglement HCN.


    Commissieleden (Contact)

    Jan Schouten

    Max Wösten

    Marieke de Keizer

    Rolf Phielix


  • Zaalcommissie

    De zaal commissie is verantwoordelijk voor alles met betrekking tot de zaalcompetitie. Ter voorbereiding van het zaalseizoen is dat bijvoorbeeld de organisatie van een informatie avond voor coaches en managers, instructies opstellen/organisatie ten aanzien van zaaldiensten en zorgen dat de zaalteams in het LISA systeem (intern software programma) staan. Verder valt het wedstrijdsecretariaat zaal onder deze commissie en de communicatie met de coaches/managers/coaches en de KNHB.


    Commissieleden (Contact)

    Floor Frima

    Ed  Bouman- Wedstrijdsecretariaat 

    Margot Geerts


Accomodatie

  • Barhoofdencommissie

    Wij runnen de bar in ons clubhuis, samen met de ouders die bardienst hebben. Wij zijn ca. 6 keer per jaar een dagdeel beschikbaar (op zaterdag of zondag overdag). Een superleuke commissie als je horeca-ervaring ervaring hebt en graag op de club bent.

     

    Commissieleden (Contact)

    Mariska Wijnhout-Leehuis

    Arne Abbink

    Veroniek van Duren

    Fiona van de Kar

    Sophie Verlinden

    Danielle van den Elshout

    Bregje de Beaufort

    Willemijn Sonneville

    Wilmy te Brake

    Peter Hardy

    Geert-Jan Bouhuis

    Judith Kurvers

    Babeth van Schijndel

    Marieke Schorer-Jensma

    Marieke ter Stege

    Marleen Westland


    Jeugdbarhoofden

    Carlijn van der Geugten

    Geeske Alberti

    Thies Ledeboer

    Fiene Ledeboer

    Fien de Wert

    Olivia Wassenaar

    Lisa Schortinghuis

    Brunelle Rodenburg

  • Bardienst indelingcommissie

    Wij zijn verantwoordelijk voor het indelen van de bardiensten gedurende het seizoen. Daarnaast delen wij de barhoofden en bardiensten voor alle ouders in. Een hele leuke commissie als je van plannen en contact met mensen houdt.


    Contact

    E-mail bardienst

    Bronwyn Hetem

    Marit van 't Hullenaar

    Alida Hinnen-Toering


  • (Blaas)halcommissie

    Wij zijn verantwoordelijk voor de zaalhockey-blaashal. We coördineren de plaatsing, het beheer en de jaarlijkse afbouw van de hal. Deze commissie past jou als jij van aanpakken weet, handig bent of goed kan organiseren.


    Commissieleden (Contact)

    Bob Vinke - voorzitter

    Vanessa Wisse-de Jong

    Danny Do

    Esther Schuurman

    Jasper de Jong

    Boudewijn Blok

    Tol


  • Kookcommissie

    We maken eens in de twee weken een maaltijd klaar voor onze trainers. Doordeweeks maken de trainers lange uren en daarom bieden we ze een maaltijd aan. Het gaat om ca. 4 eters per keer. Koken doe je lekker thuis en je krijgt een vergoeding voor de onkosten. 


    Commissieleden (Contact)

    Florentine van Dorp - Boon

    Tanja van Eck

    Charlotte Dingemans



  • Kluscommissie

    Wij steken 2 à 3 keer per jaar de handen uit de mouwen om het clubhuis op orde te houden. Voor mensen die handig zijn met boormachine, verf en/of elektra.


    Commissieleden (Contact)

    Bob Vinke 

    Coen van Driel

    Oscar Rijcken-Voigt

    Rogier van de Walle

    Sander Meuwese

    Niels van Hooijdonk

    Serge de Lange




  • Tuincommissie

    Onze tuin heeft een mooie upgrade gehad en wordt door deze commissie goed onderhouden. 


    Daniel Ruyer

    Jeroen Huesmann

    Frank Grizell

    Robert ter Stege

    Bas Thoomes

    Erik Visser

    Ernst van Cleef

    Niels van Hooijdonk

    Reyndert Barbas

    Wouter de Weerdt

    Olivier Jansen

    Wilbert Pommerel

Algemeen

  • Commissie van Wijzen

    Wij adviseren het bestuur bij de benoeming(en) van onder andere ereleden, leden van verdienste, en steunpilaren. Hierbij maken we gebruik van onze kennis en ervaring van de club. 


    Peter van Steensel

    Hans Otten

    Clementine Niermans

    Pieter van Niel

    Oscar Rijcken-Voigt

    Marc van Wijk

  • Gevonden voorwerpen commissie

    Wij zorgen voor een goed proces ten aanzien van de gevonden voorwerpen op de club. Bij ons kan je terecht als er iets kwijt- of gevonden is, uiteraard na zelf even kijken in de oranje kliko en op andere plekken, en we organiseren eens in de zoveel tijd de gevonden voorwerpen kledingbeurs.


    Commissieleden (contact)

    Emilie Heesters

    Florence Mes

  • HR Commissie

    Deze commissie ondersteunt de club tav de vrijwilligers- en arbeidsovereenkomsten met onze trainers, zoals het verder stroomlijnen van de primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden, VOG-aanvragen, het samen met de Technische Staf definiëren en creëren van opleidingen voor onder andere onze jeugdtrainers en het ondersteunen en begeleiden van sollicitatie- en contractbesprekingen met nieuwe medewerkers. 


    Commissieleden (contact)

    Linda Hoekstra

    Charlotte Kam

    Stephanie Bouman

    Liselotte van de Kar

  • ICT/LISA beheer commissie

    Wij houden ons bezig met ICT en LISA beheer zaken van HC Naarden. Daaronder valt beheer van de ICT systemen, contact met LISA, website en andere IT gerelateerde zaken. Wij hebben veel contact met mensen binnen de club om alle IT/LISA processen goed te begeleiden.


    Commissieleden (contact)

    Bert Hokojoku

    Lubbe Bekkering

    Jeroen Verstappen

  • Kascommissie

    We houden ons bezig met het controleren van de boekhouding van HC Naarden en het adviseren van de penningmeester.


    Commissieleden (contact)

    Babette van der Heide-ten Bosch

    Alex Grootveld

    Roeland Loof

    Thomas van Ditzhuijsen

  • Kleding Commissie

    Wij dragen zorg voor de kleding van de 1e en 2e teams O18 t/m O12. Deze kleding wordt gehuurd door de spelers van deze teams en aan het einde van het seizoen weer ingeleverd. Wij coördineren samen met de teammanagers de uitgifte en inname van de kleding en bestellingen.


    Commissieleden (contact)

    Emilie Heesters

    Laura Weller

  • Medische commissie

    Wij zijn een team van medici en paramedici en het aanspreekpunt voor medische zaken binnen HC Naarden. Wij ondersteunen de club op aspecten als veiligheid op en rond het veld (o.a. gebruik bitjes, scheenbeschermers en keepersuitrusting), EHBO, noodnummers / calamiteiten plan. Tevens denken wij mee aan preventie in algemene zin,  oa dmw van het Join(t)Forces programma ter preventie van knieblessures voor kinderen in de groei.


    Commissieleden (contact)

    Flore Heiligers-Teeuwen - Voorzitter

    Robin Nijveldt

    Wouter Herfkens

    Merel Pouw-Birnie

    Juliette Hofman

    Anouk Wald

  • Secretariaat

    Onder het secretariaat vallen verschillende functies, zoals de ledenadministratie en wedstrijdsecretaris formulieren. Samen met de 'secretaris bestuur' ben je verantwoordelijk voor de administratie van de leden in het administratie systeem LISA, aannames en opzeggingen. Als 'wedstrijdsecretaris formulieren' ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en afhandeling van de wedstrijdformulieren. 


    Commissieleden (contact)

    Carole Schölvinck - Wedstrijdsecretaris Jeugd/Senioren

    Lonneke van Wijk - Ledenadministratie

    Frederike Regenboog - Dirkjes administratie

    Marleen Lenssen-Kersten - Wedstrijdformulieren

    Wendie Oechies - Secretaris TC Bovenbouw

    Lieke Janssen - Secretaris TC Onderbouw


  • Sponsor en businessclub commissie

    Wij zijn er voor diegene die graag onze hockeyclub willen sponsoren. Deze commissie helpt bij het kiezen van het juiste pakket en zorgt voor de afhandeling van de sponsor contracten. Ook kan je bij ons terecht voor vragen m.b.t. sponsoring. Wellicht wil je het team van uw zoon of dochter helpen met kleding. Waar moet u dan op letten? Wat mag wel en niet? Wij zijn een team van enthousiaste mensen die graag kansen signaleert, samenwerkt en relaties bouwt.


    Commissieleden (contact)

    Joost Roelofsz - Contractmanagement en finance

    Gijs Kurvers - Fundraising en Hart voor Naarden

    Patrick Kelder - New business development en O7 (Benjamins)

    Dave Kroon - Business club

    Ellen van Mourik

    Anke Frima-Meulendijks

    Nienke de Kempenaer

    Susanne van Veghel

    Klaas Beks


  • Vrijwilligerscommissie

    Wij helpen bij de werving, selectie en binding van vrijwilligers binnen HCN. Ons doel is een dusdanige vrijwilligersstructuur realiseren dat elk verenigingslid en/of ouder een vrijwilligersbijdrage aan de vereniging levert, waaraan een ieder plezier beleeft. Dit is een commissie die alle mensen met elkaar verbindt en daarmee in het hart van onze mooie club functioneert.


    Commissieleden (contact)

    Sofie Mook

    Maarten Hagen

    Joy Huesmann-Overmeer


Communicatie

  • Communicatiecommissie

    Wij zorgen voor communicatie van nieuws via diverse kanalen. We denken tevens mee over specifieke campagnes, het inrichten en bijhouden van informatie op de website en in het algemeen over het communicatiebeleid van de club. Wij staan in verbinding met veel mensen en bestaan uit een team van mensen die creatief, mensgericht en van aanpakken houden! 


    Commissieleden (Contact)

    Lot Aler-Verbij - Voorzitter

    Ghislaine van der Knaap 

    Liesbeth Tol-Moeke

    Belinda Kroese

    Manouk Kortooms


  • Fotocommissie

    Wij maken foto’s gedurende het jaar van oa sporters, sfeerbeelden op de club en evenementen. Onze input vormt een belangrijke bijdrage aan de ledenwijzer en communicatie in het algemeen. Ons team bestaat uit een groep van enthousiaste (hobby) fotografen die af en toe met camera onder de arm op de club rondlopen.


    Commissieleden (contact)

    Wilfred Pera

    Susan Roeper

    Sanne-Marie van der Zwan

    Jelle Bas Boon

    Caroline Witvoet

    Guimette Uittenbosch-Prakken

  • Hartsticke Naarden commissie (ledenwijzer)

    De Ledenwijzer is het paradepaardje van onze club. Wij maken dit prachtige jaarboek door ons in te zetten met een team van (hobby) fotografen, redacteuren en mensen die het leuk vinden om te coördineren en organiseren. Vanuit deze commissie heb je veel contact met allerlei leden en commissies en lever je elk jaar een heel mooi product af!


    Commissieleden (Contact)

    Nanke Buijn-Shulein - hoofd coördinatie

    Jeanne Mulder 

    Fransien Smit-Meijer 

    Anke Frima-Meulendijks

    Anne Nederlof

    Bea Berndsen

    Ay May Sinnett

    Babette Reijnen

    Gabrielle Huijser

    Renske 



    Ondersteund door de Fotocommissie 




Evenementen

  • Evenementencommissie (Jongste ) Jeugd

    Evenementen commissie Jeugd

    Wij organiseren 4 keer per jaar, samen met het jeugdbestuur, een activiteit voor de verschillende categorieën O12-O18. Denk aan het O12-feest of een O16-toernooi. Wij hebben een begeleidende rol naar het jeugdbestuur.  

    Evenementen commissie Jongste jeugd

    Als lid van de evenementencommissie Jongste Jeugd organiseer je een aantal activiteiten voor de jongste leden zoals de start van het seizoen, Sinterklaas en de slotdag Jongste Jeugd. Deze commissie bestaat uit mensen die houden van organiseren en zich goed kunnen verplaatsen in de doelgroep.


    Commissieleden jongste jeugd (contact)

    Susanne van Vegchel

    Rianne Met

    Carlijn de Bueger-Holland

    Iris de Roever-van der Ploeg

    Brechtje Borms

    Dunja Dirksen-Frima

    Linda Jeuring-van Slobbe


    Commissieleden jeugd

    Judith Kurvers

    Ellen van Mourik

    Tanny Heikamp- van den Maagdenberg

  • Familietoernooi commissie

    Wij organiseren 1 keer per jaar (op eerste pinksterdag) het Familietoernooi, een traditie binnen HCN waar we trots op zijn! Elk jaar heeft het Familietoernooi een ander thema. Dat verzinnen wij en we organiseren de hele logistiek (dag indeling, lunch, act, vergunningen, communicatie, etc.). 


    Commissieleden (contact)

    Machiel van den Heuvel

    Tim Wortman

    Anne Mirte Wesselink

    Joukje Popma-Hamers 

    Roelien van den Berg

    Suzanne Cohen de Lara

    Jan Hein Frima

    Paul van Slobbe




  • Evenementen commissie Senioren

    Wij organiseren een aantal keer per jaar leuke feesten en evenementen op de club voor senioren, waaronder het jaarlijkse legendarische senioren feest en Super Sundays.


    Commissieleden evenementen

    Robert Jan van der Pouw

    Willemijn van Wettum

    Annelouk Pfennings - O'herne

    Veroniek van Duren

    Marjolijn Voesten


    Commissieleden seniorenfeest

    Sophie van den Heuvel-Hopperus Buma

    Robbert Cohen de Lara

    Anke Meulendijks-Frima

    Babeth van Wegen

    Jeroen Huesmann



  • Gooise Jeugd Kampioenschappen

    Wij organiseren vanuit HC Naarden de Gooise Jeugd Kampioenschappen. Wij regelen dit  in samenwerking met de GJK-commissies van de andere Gooise clubs die hieraan mee doen. Van wedstrijdschema’s, communicatie en logistiek rond de lunch, wordt door ons in samenwerking met Gooische georganiseerd.  


    Commissieleden (contact)

    Cornelie Ruempol - van Asch van Wijck

    Margot Pommerel - Haitink

    Annekatrien Mulder - van der Kar

    Ralph Jansen

    Pieter Jager

    Rudi de Keizer - Centrale wedstrijdleiding

  • Jeugdbestuur

    Wij organiseren samen met de evenementencommissie en andere actieve leden activiteiten voor de jeugd. Daarnaast denkt het jeugdbestuur ook mee met het bestuur over de visie en toekomst van de club. 


    Commissieleden (contact)

    Roemer Damen

    Jamie Gregoire

    Fiene Hospes

    Loes Roeper

    Benjamin van Driel 


Share by: